sâmbătă, 31 octombrie 2009

vreu/vreau


vreu/vreau

07 Decembrie 2008
vreau sa il bat pe copilul ala.
gandacul, finta aia ma calca pe nervi
si nu, nu il alint prin "gandac".. alint e atunci cand ii zici cuiva "gandacel" , dar eu prin "gandac" vreau sa zic" mucea" in traducere din limba mea in romana: o lichea, o jivina , o chestie care nu merita atentie..

l-as bate, i-as imprastia freza gelata si vocabularul de manelist idiot( faptul ca e idiot nu are nici o legatura cu faptul ca e manelist, e idiot el in general), l-as face sa isi inghita vorbele si sa invete sa ceara scuze
dar nu o sa o fac.
pentru ca stiu ca nu o sa isi tina gura si o sa gaseasca un zmeu mai zmeu ca el si o sa si le ia .
stiu ca odata , chiar daca trece ceva timp, o sa se gaseasca vre-unu care sa il aranjeze.si atunci o sa pot spune ca lumea asta are totusi o parte dreapta
asa ca nu am de gand sa imi risc media la purtare pt un retardat
nu are rost sa ma agit pt un nimic.
P.S.: filmul "St.Trinian`s" e bestial.. adica m-a facut sa rad... si imi place si coloana sonora.. si habar nu am de unde sa o iau:d..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu