sâmbătă, 31 octombrie 2009

eu, criticul


un mare bull sh*t

02 Ianuarie 2009
Vrei parerea mea? Nu conteaza, eu tot o spun!.Un rahat.Amandoua.Nu ma crezi? Fa ca mine. Amandoua sunt un rahat frumos ambalat si prezentat in asa fel incat toti fraierii isi inchipuie ca e ceva nemaivazut. Ceva suuper.Nu ma crezi?Fa ca mine! Du-te matalutza si convinge-te singur! O sa vezi ca imi dai dreptate!.
Da, stiu, multe lucruri se potrivesc descrierii de mai sus, dar eu vorbesc de ceva anume.Despre "Fire & Ice: Cronica Dragonilor".
Un mare bullshit!Prezentat asa de fain in traileru ala si cu Loredana Groza cantandu-i coloana sonora.Aici vreau sa spun ca mi-a placut raileru.Bine recunosc, mi-a placut un pic si melodia, cu toate ca era cam lame.
Actorii?Actorii au fost cea mai mare dezamagire a mea.Pe cuvantul meu de onoare! Adica am mi vazut-o pe Oana Pelea jucand si in alte filme si pot sa jur ca a jucat de zece ori mai bine in orice alt film decat a jucat in asta .Si nu numai Oana Pelea m-a dezamagit.Toti actorii m-au dezamagit.Bine, Cabral nu a fost o asa de mare dezamagire.A fost o dezamagire mai mica.Asta probabil pt ca nu asteptam prea multe de la el.
Ma rog.. vizionatzi Fire & Ice: Cronica Dragonilor. O sa va convingetzi.
Si o sa va vina sa va dati cu capu de pereti ca v-ati pierdut timpul urmarind porcaria aia.
Enjoy.Vizionare placuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu