sâmbătă, 31 octombrie 2009

statu pemess si plictiseala

statusuri penibile part one

05 Septembrie 2009
nu stiu de altii, dar eu cand stau pe mess, imi place sa mai arunc cate un ochi si pe la statusurile celorlalti. si de cele mai multe ori ma apuca rasu.Si plansu.Sau amandoua.Si atunci se numeste criza de nervi.Asta pt ca se lasa cu replici acide.Eu catre monitor.El, monitorul nu imi raspunde niciodata, cred ca ii e frica de mine.Da` shhhh, ca nu vreau sa aflee nimeni, o sa zica atunci ca sunt o scorpie, ca sa nu mai vorbesc de reputatia bietului monitor care ar fi shtirbita.Deci shhhh!
monstre light( adica din alea clasice, usoare):
" mama prostilor e mereu gravida"- wow, geniule, cum ti-ai dat seama? te-ai uitat in oglinda?
" la sala"- care ? aia de mese?! tot acelasi galbejit mic si pipernicit erai ultima oara cand te-am vazut.faptul ca anunti mersu la sala nu iti pune instant muschii pe tine.Dar totusi, da-mi voie sa te luminez asupra unui principiu foarte sanatos in majoritatea cazurilor: "taci si faci", adica te duci ceva timp la rand la sala, tragi de fiare, si nu doar te benoclezi la fundu fetelor alora disperate de zgruma de ciocolata pe care doar au mirosit-o de dimineata si de kaloriile ce le au in exces, si doar de abia apoi, cand incepe sa se prezinte rezultatul, doar de abia atunci spui si tu ca ai fost la sala.sau nu spui nimic, ca isi dau aia singuri seama ca ai fost tu la sala.
" dush.dnd"- uh, mersi ca m-ai luminat, o, tu, maretule!. chiar nu stiu ce faceam daca nu ma anuntai ce actiuni intreprinzi.don`t worry, continua-ti dusul linistit, nu o sa te deranjez, nu as dori sa mergi prin casa dezbracat si plin de clabuci doar ca sa imi spui sa revin mai tarziu cand te intreb eu teoria relativitatii, ori formule din fizica nucleara si cuantica. Deci chill da?!
monstre din seria filozofice( also known as " hardcore hotcorazon")
"imi stergi fiecare lacrima cu buzele tale moi, esti atat de dulce cand vorbesti despre noi. nu pot sa nu te doresc.nu vreau sa ma trezesc"- totusi, vorbim cand te trezesti. And by the way, remember: nimeni nu e perfect pana nu te indragostesti de el.deci vorbim cand te trezesti oke?!


ma rog, lista e lunga, o sa revin la ea..
mi s-a rupt filmu` gandurilor din cauza unei creaturi necunoscute mie (sau cel putin inca neidentificata de mine) ce respira greu si care m-a sunat sa imi respire mie aerul in telefon . redau:
eu: alo! Buna ziua!
el/ea/:...( respira)..( respira din nou)..
eu: alo! Buna ziua!
el/ea:...( respira, adanc de vre-o 3 ori)
eu: oke, bine, observ ca stii sa respiri, dar pe langa faptul ca imi respiri mie aerul in telefon si ma faci sa imi pierd timpul cu tine, ce altceva mai stii?
el/ea:... consum credit cumparat din banii mei!
eu: si timpul MEU, ma rog,bun, bravo tie, creditu tau, a lu tactu, etc, totusi, de curiozitate intreb, ce stii tu sa faci de creditu ala?( nu , nu ma frigea pe mine grija cum a facut respectiva chestie cu respiratie dificila rost de credit sa ma sune pe mine, doar vroiam sa ma antrenez pt ianuarie cand imi reziliez contractul cu o anumita companie de telefonie mobila si trec pe credit si stiu ca se dau bonusuri pt minutele vorbite:d)
el/ea: da tu cine .....( biiip de origini) esti?
eu: pai corect ar fi sa te intreb eu asta , ca tu m-ai sunat, precum ar fi la fel de corect sa te intreb si motivul apelului!
el/ea: sa-mi ( biiiip ).. in nr tau si ..( de aici ma calca pe nervi si am intrerupt)
eu: uite cum facem: eu inchid, iar tu iti iei frumos toate pastilele la timp sau iti rogi medicul sa renunte la xanax si sa te treaca direct pe socuri electrice.La revedere, o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu