sâmbătă, 31 octombrie 2009

as



as.

10 Octombrie 2009
as spune de ce "Cancan" e o fitzuica de ziar, dar e asa de usor ca e la mintea cocosului si cred ca ma fac singura de ras.Asta vis-a-vis de chestionarul lor cu privire la ce parere am eu, ca cititor ca lu teo trandafir i s-a incretit paru de la stres.

anyway, am ajus la cocluzia ca problemele mele is prea mici , neimportante si insignifiante ca sa fie ascultate.Ma rog.
.. rabdare.Din rabdarea mea a multa si nesfarsita, nu prea mai am nimic.E din cauza sarbatorilor de iarna.Care sunt in Decembrie, dar pe care incep sa le resimt din noiembrie.Iar luna noiembrie o simt ca se aproprie imediat ce calendarul arata octombrie.Cred ca te-ai prins tu...

si ajungem la un citat foarte fain si plin de intelesuri.Pentru mine, ca pentru altii e plin de cuvinte fara inteles.:

"Sometimes there is no word or quote to describe the ending day.Sometimes it just simply ends!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu