sâmbătă, 31 octombrie 2009

curci si tigari


pe mine.. dar pe tine?

15 Noiembrie 2008
Is alergica la fumul de tutun,pe mine ma doare capul de la fumul de tutun.Daca stau chiar si 5 minute in fum de tigara, incepe sa ma doara capul.Si nu asa, o durere mica.Isi face aparitia o durere surda care ma face sa fiu artagoasa toata ziua si mi se dezvolta cu fiecare secunda ce trece un tic nervos de a strange de gat pe oricine vad cu pachet de tigari in mana. Imi vine sa omor pe oricine ma ia in brate si pute a fum de tigara, pe oricine care miroase a fum de tigara, indiferent daca e fumator sau nu. Data trecuta, cand am nimerit cu vali, gabi si tatal oanei in masina, si erau toti fumatori, imi venea sa ii omor pe toti, as fi fost in stare sa plec pe jos de la poplaca la severin numa sa nu mai simt fumul ala de tigara Dar pe tine? si pe tine te doare capul de la fumul de tutun?
rog toti fumatorii sa se gandeasca si la cei care is alergici la fumul de tigara si sa isi tina in puii mei tigarile acasa, sa nu mai fumeze de fata cu ei, sa aiba macar un minim de bun simt!

Pe mine ma enerveaza curcile si persoanele manipulatoare. Sa ma explic deci: persoanele manipulatoare le stim cu totii, is chestiile alea care dau din gura , santajeaza in stanga si in dreapta, te fac sa faci lucruri pe care nu ti le doresti, doar pt simplul fapt ca iti expun problema diferit, cand de fapt, e acelasi rahat.Hai, ca le sti, te intalnesti doar cu ele zilnic! Curcile is persoanele alea care sunt grupate intr-un card si care nu au curaju sa spuna ce vor cand trebuie si care se lasa manipulate de toti, si mai sunt si recunoscatori pt asta , si isi mai cer si scuze cand indrazneste vreuna sa spuna ce vrea .Ma enerveaza oameni batuti in cap, care se lasa prostiti, care pun botu` la toate rahateniile care le apar in cale.Ma enerveaza. Dar pe tine, pe tine te enerveaza?

Un comentariu:

  1. credeam ca sunt singura pe care o doare capul de la fumul de tigara :| toti mi-au zis k sunt ciudata si imi scoteau ochii si ma faceau in fel si chip k de ce nu vin cu ei in sketch sau in UR, k nu le sunt prietena adevarata dak nu merg acolo, k e fain k e nush cum :-?? zau ca ar trebui amenajate doar anumite locuri pt fumatori si restul sa ramana pt nefumatori. d c sa ne intoxice asa?? k doar nu o sa vina ei sa ne cumpere medicamente sau sa ne dea sanatatea inapoi. Dar dupa cum ai zis, sunt prea multe curci care ar sari cu clontu pe noi daca am indrazni sa scoatem din gura o asemenea blasfemie la adresa majestatilor lor.

    RăspundețiȘtergere