luni, 2 noiembrie 2009

timp si imbecili

Astazi o sa povestesc de de imi place mie sa fac lucrurile singura.Si o sa mai adaug pe lista mea cu motive pt care urasc oamenii vii, inca unul.De motive vorbesc.
O sa incep cu " de ce imi place mie sa fac lucrurile singura" pentru ca acel motiv, e o cauza a acestei preferinte.
Mie imi place sa fac lucrurile singura, pentru ca atunci cand lucrez in echipa, am un talent pur si simplu idiot, de a-mi alege parteneri tampiti.Da nu asa, tampiti un pic, ci de-a dreptul batuti in cap.Prosti cu diploma.Sau cu mai multe diplome, depinde de situatie. Parteneri cu care nu pot sa ma pun de acord.De multe ori nici nu incerc sa ma pun de acord pentru ca stiu ca nu o sa pot.Sunt mult prea tampiti si incapatanati ca sa ii fac sa ia macar in calcul si alte pareri.Daca as incerca, probabil am muri certandu-ne ce font sa alegem pentru o rahatenie de proiect sau ce fotografii sa punem. Un alt motiv pentru care nu imi place mie sa lucrez in echipa e ca de obicei, echipa mea are proasta inspiratie sa faca surprize.Neplacute. La ce ma refer cand spun asta? Pai la faptul ca se razgandesc intr-un ultim moment cu privire la chestii vitale, sunt indecisi, nu le convine nimic, si, una din chestiile care pe mine ma omoara pur si simplu si care ma determina sa ii bag in categoria" oameni vii care se pricep la a te face sa urasti omenirea" e ca iti planifica timpul.Nu ar fi cine stie ce rahat, daca te-ar intreba, sau anunta macar cu 5 minute inainte.Dar nu. Ei nu.Ei doar planifica si dau ordine.Pe care se asteapta sa le indeplinesti.Si se supara daca nu le implinesti.Asta ca sa nu mai spun cat de urat fac atunci cand tu vii cu ideii proprii si modifici planurile facute de ei. Asta e unu din motivele pentru care nu imi plac nici musafirii. Ca si la astia mai am un talent la fel de idiot de ma nimeresc exact in cele mai tampite ipostaze.dar asta-i alta poveste.
Concluzia ar fi cam asa: daca ai de gand sa planifici vre-o actiune care sa ii includa si pe altii, intreaba-i frate, altfel sa nu te aud plangandu-te cand iti iei suturi.

2 comentarii:

  1. Ca o continuare la ce ai scris tu :
    Neghiobii ! Tampitii ! Milogii ! Prostii ! Pufanii !
    Cum sa-i suporti ? Cum sa traiesti pe aceeasi lume cu ei ? SA RESPIRI ACELASI AER
    Mi-e greu sa cred ca suntem niste fiinte asa rezistente,noi oamenii.Si totusi,suntem.Cum altfel am putea suporta maimutele astea ?
    Incapabili sa isi formeze propria parere,dau pe Taraf la TV si vad acolo ultima moda in materie de filosofii de viata si Armani.
    Lipsiti de orice fel de educatie,parintii lor s-au chinuit sa creasca un rahat cu ochi care nu stie decat sa faca drumul Acasa-Carciuma-Jocuri electronice-Shantz-Acasa.
    De ce ? TELL ME WHY TELL ME WHY.De ce nu sunt pur si simplu impuscati ? Si asa spun toti ca ajungem la suprapopulare,si asa isi cumpara masini de rahat cu care incarca atmosfera cu fum,si asa arunca gunoaiele pe jos,si asa lasa O DARA DE 5 METRI DE MIROS DE JEG SI TRANSPIRATIE in urma.Impusca-te !
    "Perkele ?! Cum poti sa spui asa ceva ? Sunt si ei oameni cu drepturile lor,ce trebuie respectate,la fel ca ale tuturor."
    In momentul in care specimenele acestea capata si prima notiune de "drept" si pun pentru prima data osul la munca adevarata,nu sunt oameni,ci paraziti care seamana cu noi.E vama plina de jegosi care cumpara tigari din Duty-Free Shops si isi baga cartusele in *** ca sa poata sa aduca in tara mai multe.
    Nu stiu cum sa termin,nici nu stiu cum am inceput.
    Traiasca tara noastra,ca e incredibil cum a rezistat pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e omul, rezistent la toate, desi uneori il doboara golul doin jurul lui, cum zicea Paler.
    We both know ca a merge in 2 picioare nu te face om, ci capacitatea de a gandi.Pacat ca in ultimul timp ne rezumam doar la a spune ca avem aceasta capacitate, si nu o si folosim cum se presupune teoretic ca facem:P

    RăspundețiȘtergere